Koszty dostawy

Przedpłata:
Waga kg Ekonomiczny Priorytetowy
do 1 9,50,- 11,-
1-2 11,- 13,-
2-5 13,- 14,50,-
5-10 18,- 20,50,-


Lub sprawdź Tutaj

———————————————————————-
Kurier DPD do 5kg – 15,25,- tylko przedpłata!


1. Informacja o nadaniu paczki wysyłana jest na skrzynkę e-mail wraz z numerem nadawczym przesyłki i jest ona wysyłana po całkowitym skompletowaniu i przygotowaniu do wysłania zamówienia.


2. Średni czas realizacji zamówień wynosi 1-2 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach może on ulec zmianie.


3. Czas realizacji zamówienia zależy od formy jego zapłaty i jest liczony od momentu:

a) PRZEDPŁATA – zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym;
b) POBRANIE – wpłynięcia i potwierdzenia zamówienia.


4. Wszystkie limity czasowe dotyczą tylko i wyłącznie dni roboczych.


5. Czas realizacji zamówienia nie jest tożsamy z terminem otrzymania przesyłki.


6. Przez termin otrzymania przesyłki należy rozumieć połączony czas realizacji zamówienia oraz szacowany czas dostawy towaru do klienta:

a) Poczta Polska Priorytet: czas dostawy ok. 5 dni
b) Firma kurierska : czas dostawy 1-2 dni robocze


7. Przyjęcie zamówienia Sklep potwierdza pocztą elektroniczną, które zawiera:
a) prośbę o ostateczne zatwierdzenie zamówienia;
b) link umożliwiający anulowanie zamówienia;
c) kod zamówienia, zestawienie towarów, kosztów oraz sposób dostawy.


8. W przypadku dokonywania przedpłaty:
a) klient otrzymuje automatyczną wiadomość e-mail w momencie zmiany statusu zamówienia z nieobsłużonego na oczekujący na wpłatę.
b) wiadomość zawiera wszystkie niezbędne informacje do dokonania wpłaty.
c) termin oczekiwania na wpłatę wynosi 14 dni kalendarzowych.
d) w przypadku braku wpłaty w określonym terminie, Sklep zastrzega sobie prawo do uznania zamówienia za nieważne oraz wpisanie go na listę zamówień fałszywych.


9. W przypadku chęci zmiany formy płatności lub opcji dostawy, należy kontaktować się telefonicznie, bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta.


10. Aby wszelkie zmiany mogły być dokonywane sprawnie klient powinien być przygotowany na podanie dokładnych danych właściciela konta z którego było składane zamówienie.


11. Zamówienie jest realizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.


12. W przypadku braku towaru w magazynie głównym, zamówienie jest wstrzymywane, a Biuro Obsługi Klienta podejmuje próby kontaktu z Klientem.

a) w gestii klienta pozostaje decyzja czy zamówienie ma być anulowane czy też realizowane w kształcie w jakim jest to możliwe w danym momencie.

b) jeśli Sklep nie jest wstanie skontaktować się z klientem w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu wstrzymania zamówienia, jest ono anulowane, a klient informowany drogą elektroniczną.